Hoppas dagen är god!

Jag har nu varit på anställningsintervju, vilken gick bra! Jag har dock en del att ta ställning till under de kommande dagarna, sen får vi se vad som händer.

Jag funderar på att köra lite spinning ikväll, får se om det finns några platser kvar. Jag misstänker att prova-på-veckan drar dit en del folk, så jag som redan har kort får kanske vänta ut dem litegrann (eller rättaresagt boka lite tidigare).

Idag väntas bovärden komma och fixa fläkten. Tack och lov att man bor i hyresrätt alltså, han är toppen. Igår när han var här för att ta en titt på fläkten visade det sig att det varken handlade om ventilation eller filter utan om någonting helt annat jag inte ens visste att fläkten innehöll. När jag klagade på värmen (kylan) i lägenheten rättade han till problemet jag inte ens visste att vi själva var upphov till. Visserligen har vi ju inte direkt behövt lära om dessa saker eftersom det bara är att ringa honom (vilket han fått erfara haha). Men så är det ju också hans arbetsuppgift och syftet med bovärdarna. Så toppen! Dessutom är det inte påfrestande för ekonomin när saker och ting pajar.

Imorgon blir det en lång dag - ytterligare en anställningsintervju i Linköping (ja, du läste rätt), därefter handledning på universitetet och på eftermiddagen jour med eventuellt hembesök.


Kommentarer
Postat av: Lene

Gud vad roligt med massa intervjuer! Håller alla tummar och tår för att det går och blir precis som du vill:)

2010-01-13 @ 15:01:06
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0