God morgon, fredag!

Vaknade tidigt idag, har ätit frukost och småsneglar just nu på Vakna! Vid tio ska jag åka in till stan, lämna en väska till Michelle som är på körskolan och ska åka till Stockholm efteråt. Vi ska dricka kaffe på stan, sen ska jag besöka nya inredningsbutiken Josefinas hus som öppnar idag. Spännande!

Vid tolv är det dags att träffa Jenny och Linda för lunch, sen måste jag köpa en liten blomma också. Ikväll ska vi ha inflyttningsmiddag i Kvinnojourens nya lokal och visst måste jag ge oss en liten inflyttningsblomma då!

 

Måste dessutom hinna plugga en del innan dess och i uppgift från skolan har jag att skriva upp alla mina möten jag har under två dygn. Först bör jag fundera på vad jag anser att ett möte är. I det här sammanhanget får jag nog säga att det är; när jag på något sätt kommunicerar med andra människor - kända som okända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0