Det finns en del att bocka av på listan idag. Morgonen började med tvätt, massor av tvätt. Den hänger på tork just nu och det är dags att börja plugga. Får se till att palla transkribera 7 minuter till idag, jag behöver läsa och jag tänkte försöka hitta något vettigt på platsbanken, inte så lätt alla gånger.

Vid lunchtid ska jag möta Michelle som håller till på körskolan och Jennifer som jobbat, då ska vi käka lunch på stan. Måste dessutom gå till apoteket och inhandla lite grejer och köpa en ny datormus någonstans.
- Jag och Nova lekte med Michelles datormus häromdagen och drog från båda håll. Att en 1,5-åring gör det är väl okej, men att 23-åriga jag inte förstår bättre är pinsamt. Jag får helt enkelt gå med svansen mellan benen och köpa en ny.


Kommentarer
Postat av: Syster.

aa. :) Fick du filmen, jag skickade igår, via mms? Jadu jag har verkligen ingen aning. :/ Kläder, inrednings saker, presentkort... ja.. jag har verkligen ingen fantasi alls. Men du kommer säkert på något bra som alltid. :)

2009-09-24 @ 08:27:59
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Syster.

Jaha, då glömde han nog säga det. :p Jag vet. :/ Nej, jag vill ha allt i klädväg.. Är så jävla klädkär nu, så det finns inte!! Så kläder önskar jag mig då. :D

2009-09-24 @ 11:12:48
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0