Fredagens goda fläskfilé nyss avnjuten. Hösten har kommit hit och jag börjar känna tröttheten komma krypandes. Veckan har erbjudit lite av varje. Höstens för mig första möte med kvinnojouren hölls i måndags och vi hjälptes åt att putsa fönster, sätta upp gardiner, lampor och tavlor i den nya lokalen som för övrigt var totalt toppen.

Tillräckligt stort, möjlighet till avskilda samtalsrum, ett stort kök och ett rymligt kontor.

Jag hade jourpass igår, passade Cornelis ett par timmar och sen roade vi oss hemma hos Martin och Rebecca hela kvällen. I övrigt har det varit skola med föreläsningar och observationer, jag har börjat få resfeber och funderar på hur i hela världen jag ska fixa nästa vecka?

Den blir intensiv. Inte nog med att jag har föreläsningar så ska jag också skriva en tenta, ha observationsdiskussion med två kursare, skriva 4 sidor kring vår observationsdiskussion, packa, ha resfeber (varje dag), inte glömma att gå till jouren för inlämning av telefon eller att jag ska gå till apoteket och slutligen hitta rätt på Arlanda och lyckas komma till Turkiet.

Jaja, först väntar helg med födelsedagsparty för Jenny imorgon. Wihooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0