Efter en dag på stan kommer jag hem och är kanonglad.
Jag har inhandlat kofta och klänning modell konstig (men nice), och i den nya inredningsbutiken som hette Josefinas rum och ingenting annat, köpte jag superhärliga kronor i fil-de-fer att ha blockljus i. Även en söt liten ängel fick följa med hem.

Jag, Jenny, Nova och Linda käkade lunch på det nya och mycket snygga fiket Sjöglimten innan vi fortsatte turen på stan.

Väl hemma öppnar jag mailen och har fått post från min fantastiska handledare. Hon är så otroligt bra, kommer med precis det man behöver höra och kan ge konstruktiv kritik likt ingen annan. Idag var mailet extra trevligt att läsa. Efter en lång återberättelse av min tenta (som visar att hon är intresserad och lägger energi på dem) stod:

Japp, jag skrev spontant uppe i högra hörnet av din tenta efter första genomläsningen: "jag kan inte begära mer".

Ja, väl godkänt i första kursen alltså. Helgen börjar bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så duktig! Jag är stolt över dig.

2009-09-26 @ 11:35:27
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej mitt hjärta.. vilken fin blogg du återigen åstadkommit.. vill så lära mig att göra sånt här snyggt.. funderar allvarligt på att ta en kurs i lite sånt hära... hoppas allt är toppen med dig. Vilka fina kronor du köpt! Kom hem så kan vi öppna en nice butik ihop!

2009-09-27 @ 13:27:53
URL: http://lindaheltenkeltigen.blogspot.com
Postat av: Lene

Duktigt värre ju! Applåder! Skönt med såna besked inför helgen

2009-09-27 @ 14:54:37
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: helena

förresten, att du gillar marionette är sååååå typiskt dig :) Det hade jag kunnat räkna ut om du hade gett mig lite betänketid.



Nu får du gissa vilka som är mina favoriter innan du går in i min blogg :) En kille och en tjej och när jag tänker efter så är de båda ganska typiskt mig :)

2009-09-28 @ 18:41:54
Postat av: emmzy

Okej, jag skriver det här innan jag går in på din, så att du inte tror att jag fuskat :P

Det är garanterat Calle och sen är det nog Erica eller hon med det lockiga håret.. kommer inte ihåg vad hon heter. Nu ska jag in och kolla :)

2009-09-29 @ 09:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0