Jaha. 7 minuter har jag alltså fått ner på papper nu och det ser så jäkla löjligt ut. Hur skriver man skratt, tystnader och pauser? Jag använder mig av haha, (tystnad) och ... Ser inte riktigt klokt ut. Ska googla och se om jag kan få någon slags hjälp.

Ikväll blir det soffhäng tror jag. Idol och Andra avenyn måste man ju se, dessutom ska jag laga dilliga laxpaket och servera med allsköns grönsaker och persilladodressing.

 

Kikade just in på ButikBasilikas hemsida och det började kittla i shoppingtarmen. Inte så överdrivet ofta på sista tiden har jag beskrivit min inredningslust i bloggen. Det kanske faktiskt är så att den har åsidosatts när jag haft en massa annat att göra, då behövs lite inspiration. Jag skulle vilja få höstfint på balkongen och bara älskar lantlig charm. Dyrt behöver det inte heller bli.




Kommentarer
Postat av: Syster.

Jag förstår det! Sååå skönt! :) Okejokej... Ja för mig och börne. Det blir båda familjerna och en massa fika, då jag ska fuska. (: vi tänkte nog ha det den helgen!

Hur känns det att vara hemma nu då?

2009-09-22 @ 17:12:02
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Syster

Okejokej. :) han fyller den 31a okt. Ja men gör det.. Hade varit jätteroligt om du kom.. Och då får vi ju fira dig med isf. :) Allt är så bra här... Noah har skrattat sjukt idag. :D Det lät som vems skratt som helst... Riktigt HAHAHA.. Så jävla underbar. :) Har du köpt present till pappa?

2009-09-22 @ 20:53:19
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0