Det är så jäkla kallt här hemma att jag var tvungen att leta upp mina duntofflor. Helst vill jag ha jacka och halsduk på mig också, men där tar det stopp känner jag. Alternativet är ju att försöka dra på elementen lite mer, men hur ska man då överleva när den verkliga vintern kommer?

Egentligen skulle jag hålla till på ett svettigt box-pass just nu. Men med min vanliga tur så var passet inställt just idag när jag kände att jag behövde slå av mig lite frustration.

I väntan på Andra avenyn funderar jag på att sätta igång dokumentet med uppsatsplanen, men jag borde nog vänta tills imorgon bitti och släppa allt vad studiepanik heter. Istället bör jag tända lite ljus i lägenheten, koka en kopp te och krypa upp i soffan med boken jag just påbörjat - Mons Kallentofts Midvinterblod




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0