God eftermiddag!

Jag får väl hålla efter mitt dagliga bloggande nu när jag har börjat.

Förmiddagen innebar föreläsning och när jag kom hem vid halv två var det tänkt att jag skulle plugga ett par timmar. Det satte dock det jäkla mail-problemet stopp för. Jag försökte lösa lite grejer med det och när jag var klar var motivationen på noll. Nya tag imorgon då jag är "ledig" hela dagen och kan plugga i lugn och ro.

Nu ska jag alldeles strax springa iväg på ett spinningpass. Jag får hoppas på att jag har turen på min sida idag. Jag börjar fundera på om grisflunsan går på Sporthuset eftersom det är inställda pass mest hela tiden på grund av sjukdom.

Ikväll ska jag slappa i soffan, lägga mig tidigt för att sedan gå upp ännu tidigare imorgon och sätta fart med pluggandet så att fredagseftermiddagen kan bli avkopplande.

Tjo fräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0