...ja, en sådan är jag idag! Äckligt ord, krass verklighet.

Egentligen vill jag gömma mig under täcket, hyra 20 barnfilmer (otecknade), rulla ner persiennerna (som inte finns) och ligga där i mörkret och tycka synd om mig själv.

Äh, så långt kan jag ju inte gå. Istället tar jag en promenad till stan, lunchar med Michelle, Jenny och Jennifer. Efteråt promenerar jag hem, pluggar någon timme, drar på mig träningskläder och sticker iväg på ett step-pass. Det låter lite vettigare va? Ja, så får det bli!



Igår satt jag och funderade på ålder och fick för mig att jag fyller 25 nästa år. När jag insåg att det är två år dit och inte ett så blev jag så lättad att jag ville göra bakåtkullebyttor över hela lägenheten. Åldersnoja på g alltså. Läskigt!



Kommentarer
Postat av: Lene

Såna där dagar när man bara vill gå o gömma sej är verkligen jobbiga. Iaf de där man faktiskt inte får gå o gömma sej! Själv känner jag mej allmänt seg och grinig idag, och vill hem o sova. Men nu är det ju "bara" 5 timmar kvar här på jobbet.. Hmm...

Hoppas att du mår bättre efter promenad och träning. kram

2009-10-21 @ 12:15:31
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: Linda

heeej babe.. jag vet nån som fyller år på lördag..hihi och jag vet nån som kommer till staun nästa vecka.. hoppas jag får krama om dig då.. kram

2009-10-21 @ 19:44:03
URL: http://lindaheltenkeltigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0