God morgon!
Idag är det svinkallt ute, tittar ut genom fönstret och ser de starkars grannarna stå och skrapa is från rutorna. Det var nyss sommar, även om den inte var något att hurra för. Man behövde iallafall inte halsduk och vantar för att gå ut på kvällen.

Jag har varit vaken ett par timmar, ätit frukost och gått runt här och såsat. Nu är det snart dags att sätta igång med dagens plugg - att förbereda en intervju.

Jag längtar bort också. Inte så värst långt egentligen. Läste hos min vän Helena att hon ska åka till Göteborg, då blev suget efter den härliga staden stort. Det är så otroligt härligt att vara i storstan en helg på hösten. Det blir extra mysigt då på något vis.
Jag har bestämt mig för att inte åka till Stockholm i helgen. Det hinns inte med känner jag. Men snart kanske det får bli en inplanerad helg dit eller till Göteborg. Who knows!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0