Mitt hotmail-konto är blockerat efter ett förbannat virus tidigare i veckan. Där finns alla mina kontakter sedan 2003, så hur fan jag ska lösa det här med byte av mail vet jag inte.

Jag blir så jävla trött på sån här skit. När jag förstod att någon hade hackat sig in i min mail så bytte jag lösenord direkt. I några dagar har jag nu kunnat logga in med mitt nya lösenord. Då tycker man för fan att dom borde kunna varna för att de kommer blockera mailen av säkerhetsskäl. Då hade inte dessa problem uppstått eftersom jag hade kunnat lägga över alla kontakter i en ny mail.

Jävla muppar!

Vad gör jag nu då?

Kommentarer
Postat av: helena

åhh så skrev jag en lång kommentar och sen råkade jag klicka bort den. snyft!



vad jobbigt med att ditt hotmailkonto har pajat. det är ju typ en mardröm. Speciellt om man har en massa grejer sparat där. jag har en massa mail sparade från typ dig, björkman, calle o sånt sen 18-19 årsåldern. ska nog skriva ut det för det kan vara kul att ha sparat.



jaaaaaaaaa vi måste åka dit ihop. brukar sakna de gångerna du var o hälsade på mig i gbg. det var så mysigt. Ligga o prata en massa skit till långt in vid midnatt, och sen så jag får skratta till dina grimaser som jag tjatar mig till :) eller när vi shoppar på nordstan i 8 timmar =)

2009-10-10 @ 08:00:39
Postat av: Lene

Kollade lite på Hotmail och hittade denna länken.

https://support.live.com/eform.aspx?productKey=wlmail&ct=eformts&scrx=1

Där kan du skicka till hotmail och se om de kan hjälpa dig på något vis, vilket de måste kunna göra! Ditt konto kan ju lixom inte ha raderats utan bara spärrats. Hoppas att det löser sej! Kram

2009-10-12 @ 09:51:32
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: Lene

tck:) ang hotmail, fanns det inte en ruta där man kunde skicka in ett ärende man behövde hjälp med? jag får leta vidare idag om det finns tid, för så kan de ju inte bara göra!

2009-10-13 @ 07:51:13
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: Lene

jaha.. jag ser nu att du inte kom dit jag kom med länken... ska se om jag kan skriva ihop en "rutin" så du hittar:)

2009-10-13 @ 07:52:16
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: Lene

gå in på hotmail.com, välj hjälpcenter (längst ner till höger).

sök på felmeddelande inloggning och välj "varför kan jag inte logga in"

tryck på "mer hjälp" i rutans nedre högerhörn

tryck på "få hjälp"

nu har det kommit fram ett ärendeformulär till

supporten.

Hoppas att det löser sej!

2009-10-13 @ 08:03:13
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0