Idag känns allt lite lättare. Kanske beror det på att det är fredag, att jag kommit igång ordentligt med min intervjuanalys och att mina nära och kära är så bra på att komma med små stärkande ord. Det älskar jag er för!

Snart kommer Martin, Rebecca och Cornelis hit på fika och för att lämna en dator till Michelle. Hon är dock inte hemma, utan är så ihärdig och duktig på körskolan. Fort ska det gå! :)

Ikväll kommer nog Jennifer hit för att kika på idol. Förhoppningsvis har vi då lyckats hämta oss efter gårdagens extremt pinsamma idol-avslutning. Stackars tjej alltså. Hon har definitivt inte varit någon favorit för mig, snarare tvärtom, men igår kände jag så otroligt mycket med henne. Ingenting kan bli så pinsamt i det här sammanhanget som just det hon råkade ut för. Jag hade ångest i magen ändå tills jag somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0