Wow vilken födelsedag jag fick igår. Nu är man 23 år och det känns för tillfället okej ;P
Morgonen började med att Michelle fixat god frukost med ballonger, blommor och presenter. Jag fick ett armband från Snö of Sweden som jag hoppats på sedan jag såg det på Arlanda på väg till Turkiet. Det är så fint, som på bilden nedan men i brunt! Efter frukosten blev det en sväng på stan där den egna födelsedagspresenten blev lite kläder till kvällen och denna fina murgröna på båge som ju är så tjusig.



På kvällen kom mina fina vänner och vi hade lite galej här hemma. Bland annat hade vi musiktävling och tipspromenad och det var så rackarns trevligt. Med sig hade de också finfina presenter. Bland annat grymt fina väggljusstakar med blockljus!


 



Kommentarer
Postat av: Lene

Usch, glömde ju gratta dej. Vad jag skäms nu!!! Jaja, skönt att du hade en bra födelsedag och GRATTIS i efterskott!

2009-10-26 @ 08:23:32
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0