Trött! Ja, det är precis vad jag är. Jag har pluggat sedan 8 imorse och har inte tagit några överdrivet långa pauser. Det har gått som det borde och jag är nöjd. Det där med att göra upp schema när man har så här mycket att göra passar mig perfekt. Då vet man vilka av alla tusen grejer man ska ta tag i först, och det blir således inte så förbannat rörigt i skallen.


Nu väntar träning om en timme. Det ser ut som att jag får lunka dit ensam. Michelle är på körskolan och Jenny är hemma med Nova. Det är helt okej att träna ensam men det är vägen dit som är tråkig. Jaja, mycket kläder måste på, solen skiner men luften är ordentligt kall.



När Jennifer var här häromdagen satte vi igång sköna 90-tals rullen Dårfinkar och Dönickar. Hon har tjatat efter ungdomsserier från 80- och 90-talet under lång tid och när jag var i Karlskrona för ett tag sen så tog jag med mig den, Ebba & Didrik och Allis med is. Hösten är räddad kan man säga.


Kommentarer
Postat av: jennifer

vi älskart!haha

2009-10-15 @ 12:31:01
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/
Postat av: Jenny, mamma till Nova

Meeeen åh jag vill också se =)

2009-10-16 @ 10:01:42
URL: http://avons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0