Gårdagen blev solig precis som jag hoppats. Skönt! Idag är regnet tillbaka igen och med det också mörkret. Har inte varit utanför dörren ännu utan bara pysslat här hemma. Badrummet är skrubbat och köket likaså, nu står en äppelpaj i ugnen och jag ska väl så småningom dra på mig varma kläder och ta en promenad trots det trista vädret.

Först väntar dock några kapitel ur Sommardöden av Mons Kallentoft, mycket bra!

Imorgon väntar allvaret igen och jag ska lyckas med en hel del denna vecka var det tänkt. Vad som ska göras imorgon har jag klart för mig, men schemat för övriga veckan väntar jag med att engagera mig i tills den börjar. Nu är det slapp som gäller!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0