Idag blev det uppstigning tidigare än vanligt och mörkret höll i sig länge denna fredagsmorgon. Jag sitter nu på biblioteket i Linköping och insåg att de är så givmilda att man får internet på köpet när man har med sig sin laptop. Inte på alla bibliotek det är så! Ja, detta är både positivt och negativt för mig. Positivt för att detta kan användas till arbetet, negativt för att jag riskerar att hamna på diverse onödiga platser, som denna exempelvis!

Jaja, anledningen till att jag befinner mig i Lkpg är att jag igår tilldelades en tandläkartid här idag. Har tydligen gått ett helt år sedan senaste undersökningen. Jag är rädd! Ska vara där 13.00 och måste ju vara effektiv fram tills dess.

Bristen på pengar innebär att helgen blir lugn, får försöka ta igen det hela nästa helg!

Glöm inte att rösta på Mariette i idol ikväll. Jag kan ju åtminstone låtsas att jag kan styra er som läser :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0