Ja, ni ser. Ibland kan jag också vara kreativ. Kanske är det våren som gör't!? (Jag stod för idéer, Michelle för jobb)
Nu till min fråga, i min dator är rubriker, kommentarlist och sid-rubriker alldeles för ljust, hur ser det ut i era datorer?
Ser ni inget ovanligt - uppdatera!

Solen skiner, jag är trött, men nu måste jag plugga ett par timmar. På förmiddagen blir det en liten sväng på stan och framåt kvällen ska jag, Michelle och Jennifer på afterwork på Harrys, sommarquiz!

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster.

Vad fint ni har gjort det. Men ja, lite starkare färger hade nog behövts. Ser knappt riktigt vad det står. :/ Tack babe, och ni får ha det supermysigt ni med! Puss. <3

2009-05-08 @ 11:55:53
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

tack för ikväll! fortsätt att uppdatera nu :p haha

2009-05-08 @ 22:29:55
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0