En enda dag kvar i skolan, opponering imorgon, vilket jag planerat inför nu på morgonen. Det är inte det lättaste, opponeringen ska vara en halvtimme för varje uppsats. Jag kan säga så mycket som att jag inte kommer prata så länge, men jag är inte orolig (jo lite), det kommer lösa sig tjusigt!

Veckan har som jag beskrev i tidigare inlägg varit underbart slapp trots att jag förberett lite inför morgondagen. Igår gick vi hem till Jenny och Nova. Fikade och lattjade en stund tillsammans med hela gänget brudar som kom på besök. Därefter gick vi tillsammans in till stan och jag fyndade diadem och sjal och sen tog vi en fika.

Jag måste göra lite reklam för Peter Magnussons drama Blomstertid som började igår. Han är verkligen helt fantastisk och avsnitten som visades igår var grymt bra. Titta ikväll 22.40!

Nu ska vi åka iväg till Bråstorp och handla lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0