Jaha hörrni, veckorna går och det är helg igen. Det är konstigt hur veckorna flyger iväg utan att man upplever att man gör annat än att plugga. Men det är väl så sant som det är sagt. Ikväll kommer Jenny och Emily hit och det är dags att säga hej då till Emily som beger sig till värmen nästa helg och förväntas vara borta i 5 månader. Lyckost!

Min syster där borta i staun är nu gravid i vecka 23 och hon uppdaterar tacksamt med bilder vecka för vecka. Det känns konstigt och lite ledsamt att inte vara där när det är så mycket som händer. Samtidigt är det ju såhär det fungerar och ingenting man kan "flytta" hem för.  Jag har inte riktigt kunnat hålla shoppingfingrarna i styr, utan köpt två små saker till bebisen, men nu ska jag ge mig. Titta vad fin den lilla magen är!


Kommentarer
Postat av: Johanna sis.

Hej gumman. Det är absolut okej med bilden. Vilket fint inlägg! Tack för det. :) Händer i helgen nu då?

2009-01-31 @ 10:17:12
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0