Goddag! Dagen började väldigt trött. Jag snoozade i 1 timme och 45 minuter (!!!!!) jag tror aldrig att det har hänt förut, jag brukar gå upp direkt, även om det inte alltid är särskilt roligt. Jag hade satt klockan på halv nio och dessutom lagt den långt bort för att jag kände på mig att det skulle bli jobbigt att stiga upp idag. Inte hjälpte det. Jag har ett väldigt svagt minne av att jag drog med mig täcket, hämtade telefonen och slängde mig i sängen igen. Inte klokt!

Nu har jag trots allt varit uppe ett par timmar och försökt komma igång med pluggandet. Det går väldigt segt idag. Därför tänkte jag ta på mig varma kläder och ta en skön vinterpromenad, rensa huvudet och sen komma hem redo för en eftermiddag med uppsatsen.
Så får det bli!

Igår spenderade jag kvällen hemma hos Rebecca, Martin och Cornelis. Det skulle inte bli så sent och jag hade planerat att låta kvällen gå framför tv:n och Wallander - Innan frosten. Men när man har roligt blir det inte alltid som man har tänkt sig. Jag var väl hemma vid 01.
Ikväll tror jag dock med bestämdhet att det får bli en filmkväll, slappt liggande i Sveriges skönaste fåtölj. Om inget roligare dyker upp förstås, det kan man ju aldrig veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0