Jaha vad har jag att komma med idag då? Tja, inte särskilt mycket. Jag sitter i skolan och kämpar på med en uppgift, men ska snart ge upp och åka hem. Vid nio träffade jag min studiegrupp, vi tog en fika på ett ställe på området som hade så mycket "Waynes-känsla" över sig att jag blev lyrisk. Ja, det är väl inget märkvärdigt egentligen, men jag gillar Waynes och sen jag flyttade hit har det varit ont om Waynes-latte och trevligt inredda fik, så jag blev glad! Ett eller annat finns det förstås, men dom är inte många!

Vi satt med veckans gruppuppgift fram till lunch och sedan dess har jag pysslat med den individuella djävulen. Ursäkta språket, men denna veckan känns det ungefär så.

Annars händer det inte så mycket. Skola, lite vila och lite träning. That´s it!

Resten av veckan ser ut som så att imorgon är jag i skolan, föreläsning 9-12, fortsätta på uppgiften fram till 16, hem och förhoppningsvis träna attack/styrka om handen tillåter. På fredag ska jag på möte på kvinnojouren klockan 9 och efter det ska jag rusa till biblioteket och plugga. Den ska vara klar till eftermiddagen, för jag vill vara ledig i helgen.

Förresten, jag är glad. Proverna jag tog i samband med att jag kollade upp handleden såg bra ut! Yes, ingen reumatisk värk!! Skönt, skönt, skönt.

Dessutom fick jag lön som jag glömt bort att jag skulle ha. Fasen vad oredig man är! Det var inte så mycket, men pengar man inte tror att man ska få är lika roliga varje gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad härligt att proverna såg bra ut! Jag har funderat att kolla upp det också. Mina leder är också väldigt sköra. :/

2009-02-25 @ 15:02:24
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det ska jag nog göra. :) Jag kan tyvärr inte lova att dte blir bilder varje vecka nu.. Vår kamera är broken. :/

2009-02-25 @ 17:16:15
Postat av: Lene

Skönt att proverna åg bra ut och sen är det ju extra bonus med lite lön!

2009-02-26 @ 16:06:46
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0