...Ja det har kommit till stan. Iskallt, marken är vit av frost och solen skiner. Så härligt! Jag tog en härlig promenad längs vattnet och tänkte äta lite lunch nu. Efter det ska jag ta hand om mina intervjuer med mina informanter och se vilka delar jag ska använda. Wish me luck!

Fick ännu ett tråkigt besked såhär en bit in på uppsatsarbete och motivationsbrist. Min handledare är sjukskriven och jag har tilldelats en ny som jag aldrig hört talas om. Som jag tidigare skrivit är jag så jäkla nöjd med min handledare och hon ger mig precis vad jag behöver. Jättetråkigt att hon är dålig men också väldigt tråkigt, konstigt och opeppande att få en ny just nu, som inte har en aning om hur jag arbetar, vad jag arbetar med och vilka mina behov är. Tröttsamt, retfullt och ledsamt - allt på samma gång. Jag får helt enkelt försöka ställa mig upp igen och träffa min nya handledare, dumt att måla fan på väggen innan jag vet. Det blir nog bra det där!

Nähä, lunch var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0