Herregud. Jag är hysteriskt trött denna morgon, vet inte vad det är som händer. Jag brukar ju vara relativt morgonpigg. I och för sig kunde jag förstås inte somna igår kväll trots att jag var supertrött. Istället låg jag och kollade på den konstigaste filmen jag någonsin har sett.
En svensk långfilm från 2004 som hette Gitarrmongot. Mycket underlig, men på något vis smått berörande.


Nu ska jag ösa i mig lite kaffe och hoppas att jag vaknar till. Jag vill få så mycket som möjligt gjort på uppsatsen idag.

Förresten vad har hänt med Tv4? De sänder numera helt galna program som i min mening inte hör hemma på någon kanal överhuvudtaget. De har träffat Tiger Woods älskarinnor? Vad i hela världen är det som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0