Märkligt nog lyckas man alltid glömma hur mycket tid studierna tar. De är visserligen bara en av orsakerna till mitt blogg-stillestånd, den andra är ingen ork och den tredje lyder glömska. I alla fall har jag fullt upp - med det mesta.

Det har varit en superskön helg i alla fall, nödvändig! Lördagen innebar en tur till Linköping, som löpte ut i ett lite trevligare vardagsrum, det går faktiskt att göra en hel del med mycket små medel. Äntligen.

Om tre helger ligger jag på en beach i Turkiet och det ska bli helt gudomligt. Först är det dop för Noah och helgen efter dags att fira Jenny som fyller 24 år idag (grattis till henne och tvillingbrorsan Erik). Det känns helt okej för tillfället alltså :)

Har suttit på universitetssjukhuset i Linköping sedan klockan 8, har så kallat fältarbete eller observation kanske vi ska kalla det. Detta som en slags övning inför c-uppsatsen. Nu orkar jag inte observera mer utan ska läsa en 24-sidig antropologiartikel - på engelska. Föreläsning väntar klockan 13.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack vännen! Fasen vad gött med resa, tro jag drar dygt två veckor efter er =)

2009-08-24 @ 10:58:16
URL: http://avons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0