Idol är bra just för att man får så mycket tips på bra låtar. Här kommer veckans favorit;


Jag är ledig idag och det har varit en soft förmiddag. Jag har skickat iväg lite viktiga mail, hämtat tvätt och pratat med min gamla journalistlärare. Alltid trevligt! Nu börjar det blir dags för lunch och sedan blir det en sväng in till stan.

Förhoppningsvis hinns ett möte med Jenny och Nova med också! Dessutom måste jag lösa en del kring mitt jobb. Har fått möjlighet att jobba kväll på Norrköpings tidningar hela nästa vecka. Jippi! Tyvärr har jag hemtenta hela veckan så det blir lite problem. Speciellt eftersom jag måste hitta bostad under veckan. Det löser sig innan veckan är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0