Det blev en eftermiddag på stan med Michelle, Jenny, Sandra, Nova och Lucas.
Jag gick lite skamset in till skomakaren med mina snygga stövlar där klackarna sedan länge gjort sitt. Jag förväntade mig en skomakares rågarv med orden "är du dum eller, vem tror du kan fixa det här"?
Skomakaren var dock ingen elaking utan snarare en mjuk nallebjörn som skrattade lite försynt och frågade om jag dansat lite för mycket, han skulle fixa dem till imorgon! Schyrrebulle.

Det blev efter det en fika på Lilla hem med två griniga ungar och snälla pensionärer som försökte få dem att skratta.

Nu blir det hem till familjen B-B som ääääntligen bor så nära att man kan springa över med pyjamasen. Nästan!



Imorgon ska jag upp tidigt, för att möta några tjejer från kvinnojouren och vidare till kvinnojouren i Norrköping för en dag full med seminarier kring kvinnors hälsa och ekonomi! Ska bli supertrevligt, dels att få nya kunskaper men också för att träffa människor från andra jourer.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du kommer nån dag i pyjamas så lovar jag att älska dej lite till!!! =)

2008-10-17 @ 18:42:43
URL: http://everytimewetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0