Vilken super-födelsedag jag har haft! Jag vaknade flera gånger imorse av härliga grattis-sms för att sedan återigen bli väckt med presenter och kuvert med hälsningar hemifrån. Supergod frallfrukost och efter det slutförde jag min tenta. Tack till min lärare som satte deadline 12.00. Hade inte varit kul att sitta med den hela födelsedagen.

Efter tolv gick jag och hämtade Jenny och Nova, sedan tog vi deras bil och körde hem hit och Michelle hade gjort jättegod tårta och kaffe till det. Eftermiddagen spenderades tillsammans med dessa favoriter i stan och nu står det fantastisk middag på spisen .Dagen till ära blir det marinerad fläskfilé, potatisgratäng och sallad. Ett glas vin också förstås!

Jag har fått superpresenter, en superfin klocka och ett halsband, pengar och så förstås alla presenter jag fick av mina familj när jag var hemma i Karlskrona.

Imorgon blir det tjejfest här hemma och sedan utgång med förmodad slutdestination Harrys!

Helt enkelt en supermysig dag!

Tack för alla hälsningar via sms, samtal och kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0