Idag är en konstig dag. Jag går bara runt och myser och känner mig tacksam. Tacksam över vad jag har, vilka som finns i mitt liv. Känner mig en gnutta nostalgisk och går igenom de två senaste åren, om och om igen. Ångrar absolut ingenting.

Jag trivs ofantligt bra i vardagen som den är just nu. Lite skola som jag uppenbarligen sköter ordentligt trots att jag har mycket, mycket tid att umgås med de jag tycker om. Kanske ger jag mig själv tid att njuta av det lilla just för att jag inte vet vad som lurar bakom hörnet. Det handlar inte om att förtränga det oundvikliga, det handlar bara om att inte låta det ta över förrän det är ett faktum. Ingen vet när det blir. Bara att det blir någon gång.


Den passar sig utmärkt både för årstiden och tankesnurren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0