Inte skulle väl mysdagen få fortsätta i all evighet. Nej, nej!
När jag är på väg ner i tvättstugan kommer jag på; helvete, Michelle har nyckeln till tvättstugan. På jobbet!!!!
Jag som måste paniktvätta inför resan imorgon.

När jag ska packa ner den kommande kursboken för att jag ska kunna läsa på tåget och vara väl förberedd på måndag;
Jag som köpte ALLA böcker till ett grymt bra pris. Köpte inte alls ALLA utan missade EN. Den som jag behöver NU och inte hinner köpa. Kunde inte det hänt någon gång när  jag ändå skulle till skolan? Nu kommer jag ju släpa efter eftersom de börjar med föreläsning kring boken idag, och fortsätter på måndag. Så förbaskat retfullt!

Jaha, tvätta ett par jeans för hand? Njae, inte så lockande. Åka till Linköping för att köpa boken? En resa som fram och tillbaka skulle ta 2 timmar, för att sedan hem och göra sig i ordning och åka tillbaka Linköping? Njae, inte så lockande.

Jag får helt enkelt bita i det sura äpplet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0