Det är en skitdag. Inga krussiduller här inte.
Det värsta av allt är nästan att det inte finns ett enda svar på varför. Allt är som alltid annars, ganska bra alltså. Men jag gick upp, duschade klädde på mig och fixade frukost. För att gå till skolan. Men det gick inte. Jag åt frukost i snigeltakt, grät en skvätt och bestämde mig för att skita i föreläsningen. Kanske beror det på att jag sovit dåligt i natt. Jag hoppas och tror på det.

Jag har fixat några av grejerna som stod på dagens to do-list, nu ska jag spela super nintendo med Michelle. Jag skickade ett gnäll-sms till Martin och ikväll ska jag och Michelle hem till dom och spela. Då blev det lite bättre!




Kommentarer
Postat av: Michelle

Bäbob.. Jag älskar dig!

2008-11-10 @ 18:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0