Jag suger för tillfället på att skriva uppsats. Föreläsningarna har varit bra, jag har böcker över hela köksbordet, papper, pennor och skissar. I ett par böcker har jag markerat användbara sidor och jag har fjärr-beställt fler böcker som jag hoppas att jag hinner få innan jag åker till Karlskrona. Men jag känner mig borta. Jag vet inte hur jag ska börja skrivandet, jag har gjort upp ett par olika skissar över hur de olika kapitlen skulle kunna byggas upp. Men jag kommer inte vidare.

Nu har jag mån-fre på mig innan jag åker till Karlskrona, och jag måste köra stenhårt och verkligen komma igång då. Jag har förstått att jag kommer få lägga en del arbete även när jag är hemma i staun, men förhoppningsvis inte dygnet runt!

En väldigt lugn helg får man lov att säga. I fredags kväll hamnade vårt lilla idolgäng till sist hos Jenny. Vi hade supermysigt som vanligt, trots att vi var lite splittrade under finalen :) Nu gick finalen inte riktigt som jag önskade, men vad gjorde väl det?
Igår satt jag med uppsatsen en stund, tog en promenad och på kvällen gick vi hem till Rebecca och Martin på taco-middag. När vi ätit oss proppmätta åkte Michelle till jobbet, Martin och Rebecca var på luciafest och jag låg hemma hos dem, barnvaktandes en ljuvligt sovande Cornelis och tittade på Beck.

Idag blir det bara lugnt och sansat, lite adventsfika och förmodligen träff med R & M ikväll. Jag borde plugga även idag, men jag tänker att om jag bestämmer mig för att ta tjuren vid hornen imorgon måndag, så är det bara så. Kanske dumt att sätta sig och glo blint på det idag. Ja, vi säger så!


Snön har på riktigt kommit till Östergötland.
 Även om det under natten har försvunnit en del.

Kommentarer
Postat av: helena

JAG VILL ALDRIG NÅGONSIN MER HÖRA ATT DU JÄMFÖR ÄCKEL-DARIN OCH ÄCKEL-MÅNS MED BACKSTREET BOYS OCH WESTLIFE. ALDRIG MER VILL JAG HÖRA SÅNA ORD.BACKSTREET BOYS OCH WESTLIFE ÄR EN KLASS FÖR SIG OCH INGEN INGEN INGEN KOMMER KUNNA NÅ UPP TILL DERAS NIVÅ SÅ LÄNGE VI FINNS PÅ DENNA JORD.



Du måste skoja att ni tycker Robin b är snygg? Nu börjar jag bli orolig här!!!! Dom jag hatade mest i årets idol var den där tönt-yasmina, elias, robin b och jesper. Juryn måste ha insett vilket fel dom gjorde när dom tog dom vidare.



Loulou var superbra. Hon borde ha kommit längre tycker jag.



Förresten, såg du amanda jensen på faddegalan igår? Calle och jag höll på att döööö när dom visade repotaget när hon var i ecuador. Vadå inte kunna prata för sig? Hon hade ögonkontakt med marken och sluddrade på alla ord samt att " eeeeeeeeeeeeeeehhh " var hennes huvudord!!



DÄR FICK DU FÖR ATT DU JÄMFÖRDE dom där med bsb o wl.

2008-12-14 @ 15:12:04
URL: http://.............

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0