Det har varit en hård dag för pluggodjuret Emmzy. Eller en hård vecka rättaresagt. Jag var pissed på min uppsats i förmiddags, men jag gav inte upp utan fortsatte. Fikan hos Jenny blev tyvärr inte av eftersom hon var på väg in till stan precis när jag bestämt mig för en paus.
Istället sprang jag bort och snabbkaffade med Martin, sedan bar vi bort vårt nya vardagsrumsbord hit. Tack!

Sedan dess har jag suttit med uppsatsen. Det har gått sakta men säkert. Klockan 8 imorse satte jag igång och nu när klockan slog 23 har jag precis lagt ner det för idag.

Imorgon ska jag upp med tuppen och fortsätta, för sen ska vi fira Michelles födelsedag!


Nu ska jag krypa ner i sängen och se slutet på finalen av Hells kitchen. Spännande!

Kommentarer
Postat av: helena

Hihihi, tack. Skyltfönstret var minsta problemet :D det har jag gjort i paint. hahaha



förresten har jag precis upptäckt världens bästa låt som jag ska spela för dig på spelkvällen imorgon. tror nämligen du kan älska den

2008-12-20 @ 11:28:42
URL: http:// jagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0