Arla morgonstund och här sitter jag hos en megapigg Cornelis aka Lille tjocke korven. Hans mamma och pappa ska ägna hela dagen på Ikea för att få ett nyfixat hem. Vi ska ha en myspysig dag! Det blir en promenad till stan, lite julklappsshopping (förhoppningsvis), mycket lek, bus och mys! Under förmiddagen ska jag också plugga någon timme och då får Michelle och Cornelis leka för sig själva. Det är dom bäst på!



Den 20:e December åker jag förresten hem till Karlskrona. Jag stannar en vecka, till 27:e alltså. Tyvärr blir det inte över nyår eftersom jag jobbar dagen innan och dagen efter nyår. Men sådant får man ta, det är trevligt med jobb och det känns faktiskt inte som någon större uppoffring, trots att jag förstås mer än gärna hade haft tiden tillsammans med de mina där hemma!
Igår ringde Bella och jag blev så glad, tyvärr blir det inte att man ringer varandra ofta. Vi är väldigt dåliga på det hela bunten, men desto trevligare när det händer och bristen på samtal gör att det är ÄNNU härligare när man väl kommer hem. Efter vårat samtal igår längtar jag hem massor!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis moster Emmzy =) hörde om det, verkligen roligt! Men eftersom jag knappt kan fatta att mina egna syskon blivit så "gamla" så kan jag ju än mindre fatta att dina blivit det med tanke på att det va många år sen vi umgicks nu.. Läskigt vad tiden går fort! Hoppas allt e bra. kram

2008-12-11 @ 20:33:26
URL: http://jonnaa.blogg.se/
Postat av: helena

Sa dom? coolt. Jag drog mina egna slutsatser när hon har hållt på att tjata om tv-bolaget och att hon ska avslöja det nästa vecka när jag samtidigt hörde en tv-hallåa som sa att nästa veckas ska let´s dance-deltagarna avslöjas :)





Vad tyckte du om Idol? Shiiiit. Jag storgrät. Jag älskar Kevin har jag kommit på. Hur vackert var det inte? Detta var den bästa finalen någonsin. Ångrar så att jag inte köpte en biljett och åkte dit. Haha jag sitter och titta på klippet när kevin vinner på yotube om och om igen. Så fint :)

2008-12-14 @ 10:21:23
Postat av: helena

Förresten så är det party på juldagen. Hoppas du inte har bokat in något annat :)

2008-12-14 @ 10:22:44
Postat av: helena

jag blev nästintill förbannad när jag läste din kommentar. Det var ju världens feeling, jag grät, kevin grät, alla grät. allt var så vackert. Robin B? Nu skojar du med din gamle vän? Såååååååååååååå dåååååålig, ingen uttrålning för fem öre. kan inte sjunga och kan inte röra sig på scen. Vetitusan varför han ens gick till audition när han är så dålig. Ush!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Juldagen: Vet ej vart det blir men jonas, sanne, homan ,dvärjen och emma var intresserade iallafall. Bella skulle väl jobba har jag för mig?

2008-12-14 @ 11:41:46
URL: http://................

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0