Det där med packning i juletid är ingen lätt match. Jag har en gigantisk resväska, men hur långt tror ni den räcker när man har mängder med julklappar med sig? Nu står packningen på golvet (det gick väldigt snabbt, så förmodligen har jag glömt något nödvändigt). I resväskan ligger julklapparna och i en ryggsäck har jag pressat ner alla kläder. Jag misstänker att morgondagen innebär att jag får stryka kläder för en vecka och slå in julklappar till ett helt kompani - för andra gången!

Jag ska klura på vad jag kan ha glömt denna gången. Jag har nog aldrig när jag rest någonstans glömt något som jag inte klarat mig utan under resan, men det ligger någonting och gnager i bakhuvudet. Dessutom ligger det något som doftar i en av julklapparna, innan inslagning låg detta tillsammans med övriga julklappar och nu luktar ALLT. Starkt dessutom. Men jag har inte hittat något misstänksamt kladd på de andra, så doften har förhoppningsvis bara spridit sig ändå.

Lite ny musik ska in i mobilen också och favoriten av de som ska in är;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0