Det blev sovmorgon upphöjt till hundra idag. 10.22 öppnade jag mina grön-bruna (tror jag, de ändrar färg lite emellanåt). Detta efter en mycket trevlig spelkväll hos Jenny igår kväll. Tjejerna var samlade och det var hetsigt vill jag lova, men så vann jag, Jenny och Linda till slut mot de andra två lagen, välförtjänt tyckte vi..

Kom hem runt halv ett och kunde inte låta bli att kika på ett avsnitt av Morden. Spännande!

Jupp, jag ägnar denna dag åt transkribering, förbaskat långtråkigt, men vad ska man göra. Imorgon kväll ska jag lämna tillbaka diktafonen, så jag måste lägga på ett kol. Har närmare tre timmar att pränta ner.

Ikväll blir det bio med Michelle och några av jourtjejerna. Luftslottet som sprängdes, förstås. Det är sista kvällen den går och det var en hemsk tur att vi insåg det, trodde den skulle gå mycket längre. Jourens reklamfilm går dessutom på biografen nu, 15 sekunder, men viktigt att se den förstås.. Därför skulle det nog blivit bio även om det bara var tecknade filmer som gick nu :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte fin blogg =)

ska nog börja följa dig?

vad tycker du om de!?

2010-06-28 @ 16:35:30
URL: http://memzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0