Bra och behaglig fredag. Handling och städning avklarad, nu är det bara middag och planering av morgondagens festligheter kvar. Nu däremot sitter jag i skön-fåtöljen och slappar.

Öppnade just mailen för första gången idag (!!!) och blev totalt överlycklig. Den 10-sidiga uppsatsplanen jag slitit med i en vecka nu var tydligen i toppklass. Jag blir så jäkla glad. Jag kan ju!

Imorgon är det tydligen någon som fyller år. Lite onödigt tycker jag, men det är väl bara att gilla läget. Trots att jag tycker att det känns lite väl magstarkt att bli 23 så glädjer jag mig åt att ha lite galej här imorgon kväll och att för en gångs skull få brev på posten (råkade se 2 kuvert när posten kom idag, hihi) Av handstilarna att döma var ett från mormor och Stybbe och ett från mamma (och övriga familjen gissar jag).

Nu ska jag läsa bloggar och slappa, sedan ska de förberedas inför musiktävlingar och annat trevligt!

Kommentarer
Postat av: helena

men hallå, skulle du inte åka hem imorgon?

2009-10-23 @ 17:35:14
Postat av: Syster.

Gud vad du är duktig!! Jag vet att du kan!! Du klarar allt.



Grattis igen.Jag hoppas du hade en underbar födelsedag och att bakisdagen inte blir allt för hemsk. :)



Snart kommer du hem till lilla Karlskrona. Det kommer bli hur kul som helst.

Och Noah har saknat dig kan jag säga.

2009-10-25 @ 08:14:42
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0