Snälla Lene hjälpte mig att hitta till supporten för hotmail. Mitt könummer är...

1114307442


Vilket jäkla skämt, haha. Ja, jag är trots allt tacksam över att jag hittade dit, men man undrar ju om jag kommer få hjälp innan graven om det nu är könummer som i nummer.



Fruktansvärt jobbig dag. Motivationen är på noll och jag har hur mycket som helst att göra. En uppsatsplan på 10 sidor ska lämnas in om en vecka. Hittills har jag 2 väldigt ostrukturerade sidor nerskrivna. Jag har fått göra upp ett schema över vad och när jag ska jobba mig framåt bit för bit. Håll tummarna!



Helgen var härlig. Mysig middag med Michelle, Jenny, Christian och Nova i fredags. Idolkväll också förstås och helt rätt att Karolina fick lämna, men aldrig har väl så många varit så dåliga samtidigt?

Lördagen spenderades med en mysig dag på stan, köpte lite presenter och även mina första jeansleggings (efter alla andra, förstås) och på kvällen blev det lite inflyttningskalas hos Linda med avslut på Harrys dansgolv. Mycket, mycket trevligt!


Kommentarer
Postat av: Lene

De måste ju mena att det är ett ärendenummer, inte ett könummer!Annars är ju den där funktionen hel meningslös!

Hoppas iaf att det löser sej

2009-10-13 @ 17:01:28
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0