Pluggandet går framåt jag ska inte säga annat. Trots det känns det lite läskigt som om man jobbar och jobbar men inte riktigt vet om det kommer ge något resultat. Jag tänker ibland att planerna bara är inbillat genomförbara. Men, jag håller skenet uppe och jobbar på, håller mig till positivt tänkande och ser fram emot uppsatsarbetet med skräckblandad förtjusning.


Helgen har varit otroligt lugn och skön. Mycket slappt i soffan, en sväng på stan, goda middagar och söndagen spenderades ute på landet hos Martin, Rebecca och Cornelis. Supermysigt!

Nu har jag jobbat ett par timmar och anser att det är dags för en promenad. Utanför fönstret är det gråare än vanligt, men lite mysigt att dra på sig ett gäng behagliga kläder, grova dojor och traska rakt in i skogen. Höst alltså!

När jag kommer tillbaka är det disk och tvätt som står på listan innan jag tar upp skolböckerna igen.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0