Huvudvärken har varit konstant idag. Trots det har jag lyckats göra allt som stod på att-göra-listan för dagen.
  • Jag har varit på biblioteket och pluggat.
  • Packat
  • Slagit in presenter
  • Lagat middag
  • Hämtat ut biljetter
  • Rensat ut bilder och dokument från datorn (puh!)
  • Lyckats få bort huvudvärken efter första koppen kaffe 19.00 (borde kommit på orsaken tidigare)
Ja, ingen vidare intressant lista alltså.



Imorgon åker jag en sväng till Karlskrona. Funderar redan på hur i hela världen jag ska få tiden att räcka till. Jag måste helt enkelt inse att jag inte kommer hinna göra allt jag önskar (som vanligt). Det är bara att gilla läget, släppa det dåliga samvetet och göra det som hinns med. Under tiden ska jag åtminstone försöka slappna av litegrann och mysa med familjen.

Idag är det fem månader sedan jag vaknade med ett nervöst ryck klockan fyra på morgonen och pratade med en mycket trött - men lycklig nybliven mamma. Det är nästan två månader sedan jag sist kramade liten, fin och glad systerson Noah och jag längtar så enormt mycket efter att få mysa med honom imorgon igen.




Kommentarer
Postat av: Lene

Vad duktigt att få allt gjort trots huvudvärk, och vad skönt att den försvann till sist!

Jag vill också åka hem men vet inte när jag ska hinna det:S Trist som attan!

Om du kommer hem nåt över jul så får ju gärna åka med Helena upp o hälsa på i huset:) Annars får jag försöka komma ut till Nättrabyn, för nu är det ju eeeevingheter sen vi sågs o så kan vi ju inte ha det!

Kram

2009-10-28 @ 10:34:24
URL: http://lenesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0