Det är redan torsdag idag och jag förstår inte var veckorna tar vägen. Jag startade morgonen med en timmes skogspromenad och det var så otroligt skönt! Lagom temperatur och ingen direkt blåst. När jag kom hem satte jag igång med uppsatsen. Jag skrev syfte och frågeställning (vilket jag borde gjort långt tidigare), påbörjade litteraturlista och skrev en möjlig disposition.

Nu har jag hunnit städa iordning här hemma också och det känns inte riktigt som det sunk-hak jag upplevde imorse. Vad som händer nu återstår att se. Jag satte i skivan med några av mina favoriter - Gregorian, så nu är det bara att lyssna och njuta. Funderar på att sätta på en kopp kaffe och alternativt gå ut en stund igen om det inte börjar regna.


Härligt att ha motionsspåret precis utanför porten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0