Jaha, sedan jag skrev sist så har den där efterlängtade helgen bytts ut mot en ny vecka.

Helgen var kanon. Lördagens förmiddag spenderades på stan, lite småshoppat blev det.
Bland annat härliga ljuslyktor från cult som jag gått och suktat efter länge och en härligt mörkblå
klänning.

När vi spatserar runt där på stan, utan minsta tanke på den tråkigt stökiga lägenheten får vi ett telefonsamtal.
Anna och Jimmy från Stockholm vill komma på blixtvisit när de ändå är på väg hem från Halmstad.
Jo, självklart får dom det. Men lägenheten då?

Det blev en snabblunch på Ströget, hem och städa som två tokar (nja, det gick sådär) för att sedan välkomna gästerna vid halv fem. När de anlänt i sin hyrda MiniCooper var det dags för middag och ombyte. Kvällen skulle spenderas hemma hos Jenny för att fira att Emily kommit hem från sin jordenrunt-resa och att Jenny var karl- och barn"ledig".

Kvällen blev toppen! Lagom spontant och trevligt, lite dans och Harrys också. Dra på trissor, Emmzy som brukar ogilla efterfest ordnade en alldeles egen på balkongen (Nej, prata om sig själv i tredje person är inte särskilt trevligt). Jag är förvånad själv! Det kanske är av värde att säga att vi var fyra personer. Det vill säga jag, Micha och våra två gäster. Men ändå, kul hade vi.





Kommentarer
Postat av: jennifer

sv.yes, en kärlekshistoria är namnet :)

hah juste,dårfinkar och dönickar det måste vi se! jag hittar inte eboba och didrik hemma? jag måste ge mig ut på jakt efter dom filmerna hos mamma och pappa :O

2009-07-30 @ 19:35:27
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0