Veckan har varit tuff, det har varit grymt mycket att göra och gårdagen var gräslig. Inte tråkig, men stressig och väldigt krävande. Jag var borta mellan 06.20-23.00 och då hade jag inte gjort annat än att jobba och pendla.

Det blev saftig övertid på grund av att jag satt i rättegång mellan 9-16 och sedan hade åtal och domar att skriva ut och åklagare att kontakta för kommentarer. Vanligtvis när man sitter i rättegång så får man prioritera bort en del som man annars hade tagit. Problemet var att tingsrätten igår överöstes med "stora" åtal och domar. Dessutom var tåget försenat, så jag kom hem en timme senare än beräknat. Som om inte 22 vore sent nog :P

Helgen är som ni förstår grymt välkommen! Emily har kommit hem från sin jorden runt-resa som hon varit på i ett halvår. Imorgon blir det tacos (förstås) och lite andra festligheter. Harrys? Tja, förmodligen ;)

I övrigt ska jag försöka slappa så gott det går. Vädret skulle tydligen vända, såklart. Det får bli soffan helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0