Oj, herregud så nödvändig tystnaden och lugnet varit denna helg. Inte ett ljud förutom datorns fläkt har jag hört... nästan! Det har varit ordentligt skönt, men med 30 timmars studier denna helg, så får det mer än gärna bli lite liv och rörelse igen!

Min uppsats är i dagsläget 27 sidor lång och allt har gjorts under helgen. Jag är stolt som en tupp över att jag varit så bestämd och fokuserad. Sen får vi se hur mycket som behöver tas bort, ändras och läggas till efter handledningen på onsdag och när jag själv vilat från den litegrann MEN jag har ett upplägg och jag har kommit på fötter. Vilket jag är så lättad över!

Nu ska jag försöka slappna av litegrann och imorgon ska jag sova ut.
Imorgon förmiddag ska jag hem till Jennifer och bara ägna mig åt lite chill-plugg utan så värst många måsten. På eftermiddagen väntar lite jobb på jouren och efter det blir det julfest.

Nu, laga middag tillsammans med Norah Jones!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0