... nej riktigt så illa är det inte, men jag var inte sugen på snö riktigt än.

Morgon & förmiddag spenderade jag på jouren, gick sedan upp på stan en sväng och tog en snabblunch med Michelle som sedan tog bussen till Stockholm över helgen.

Nu har jag precis kommit hem efter lite handling och ska pyssla lite här hemma så att jag får studiero. Helgen ska nämligen ägnas åt plugg, plugg, plugg. Jag får ha förra helgens galej i minnet och nöja mig med det helt enkelt.

Ikväll har jag jour och tänkte hinna med lite uppsats samtidigt!

Nu - på med städmunderingen och trevlig musik.. hmm, vad ska det bli idag då? Kanske Amanda Jenssen nya album Happyland. Ja, det är en riktigt grym platta. Förstås.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0