Jag somnade så tidigt igår att jag vaknade utvilad klockan halv sju imorse. Skönt! Dessvärre har jag inte gjort några viktigheter denna morgon. Jag åt frukost framför Vakna med the voice, jag har hunnit bättra på min ranking på nät-alfapet (det är inte tillåtet att garva).

Nu är det dags att sätta igång. Jag har tre artiklar att läsa inför morgondagens föreläsning, så det är bara att ta ett djupt andetag och sätta igång.

Dagen är bra. Jag har fått in csn (för andra gången denna veckan), lön och semesterersättning. Mitt sparkonto ropar glatt och parfymen jag suktat efter i flera år ska bli min. Nog för att jag kanske haft möjlighet att köpa den förut, men nu kommer den ju stå på taxfree-hyllan och skrika efter mig. Dessutom köper jag inte sådana slags dyrbarheter i vanliga fall för att mitt samvete ropar ooooooooooonödigt. Men nu har jag bestämt mig för att jag är värd den.



Måste även se till att få in dikten till söndagens dop i skallen och ta tag i mitt cv och kika in platsbanken (ångest).

Kommentarer
Postat av: helena

Är du med en betapet-medlem :) ?

2009-08-25 @ 10:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0