På impuls gick jag in hos The Phonehouse och köpte mig en ny mobil. Sådant är trevligt. Det blev en walkman, Sony Ericsson w890i, som är grymt snygg och har allt man kan önska sig. Just nu är den som mitt lilla barn, men imorgon tror jag att det ska vara över och jag blir mig själv igen.

Eftersom mitt abonnemang går ut om typ 1 vecka hade jag väl funderat på att köpa en ny, men inte alls tänkt mycket på det. Jag tänkte att jag isåfall skulle ta den enklaste mobilen på marknaden, mitt enda krav var radio. Nu har mobilen ganska mycket mer än så. Men ibland bör sådant ske som på impuls, då är livet lite roligare. Dessutom kommer jag förhoppningsvis inte betala mer än en 50-lapp mer för den varje månad än vad jag gjort för min gamla. Så ingen kris här inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0