Jag sitter på jobbet och uppgifterna för dagen har liksom lagts som en fin liten hög vid sidan om mig. Jag ska ta tag i alla de där sakerna, ringa alla de där samtalen och sedan gå på möte hos polisen. Ska! Först tänkte jag bara dricka upp mitt kaffe och invänta ett samtal som ska nå mig om cirka 5 minuter.

2 minuter från lägenheten finns en fantastiskt härlig brygga. Den där bryggan har jag inte sett förut, trots att jag ju faktiskt bott på samma adress ett tag nu. Det är en perfekt lite badbrygga med plats för filt och brassestol - men inte mer. Det är alldeles lugnt och tyst där, inte en kotte går förbi och över vattnet ligger några fina villor med altaner ute i vattnet. Vi avnjöt middagen där igår kväll. En tjusig sallad med färskpotatis. Då insåg jag vad som är det absolut bästa med sommaren. Lugnet vid vattnet - på kvällen!

Kommentarer
Postat av: jennifer

myyys!

2009-07-16 @ 19:55:50
URL: http://jenniferdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0