Som en paus i städningen tänkte jag här varmt rekommendera er att läsa en bok! I julklapp fick jag nämligen John Ajvide Lindqvists Låt den rätte komma in. Jag hade önskat mig den lagom till att den kom ut som film. Men vad gör väl det. Ni kanske redan har sett filmen. Men vad gör väl det.

När jag öppnat klappen på julafton, nöjd, mycket glad och tacksam över att Elin köper det jag tycker är absolut roligast att få; just böcker, utrbrister hon:

"Alltså, tycker du verkligen om sånt där? Det är ju en vampyrbok!"

App, app, app
som min käre far skulle sagt. Det här är ingen vanlig vampyrbok, det är en fantastisk "vampyrbok" som berättar historien om en helt vanlig stockholmsförort. Den berättar om helt vanliga människor, om kärlek, hat, sorg och glädje. Och vampyrer.

Tänk inte tanken; "äh, jag läser inte vampyrböcker"
För det tror jag visst att du gör. Jag tror absolut att du läser Låt den rätte komma in.
En grymt spännande, skrämmande och överraskande bok!


Kommentarer
Postat av: Lene

Jo, jag hade en annan men bloggade nog en eller två gånger på den för jag hade aldrig tid eller ork... Så nu tänkte jag att jag skulle sätta igång med bloggandet igen:)

Hoppas att du tittar in fler gånger!! Nu kommer ju även jag att börja läsa lite bloggar och titta in hos dej oftare!!

Många kramar

2009-01-11 @ 11:23:50
URL: http://lenesplace.blogg.se/
Postat av: helena

glömt att svara på din kommis :)



Neeeeej såklart det inte är som i nian. Läste det jag skrev o insåg att det lät helt fel. Ingen kan ta 9an platsen. Det jag menade var bara att ibland får jag såna skrattanfall som jag fick i nian här i skolan. Det var så jag menade. Men absolut inte att jag har lika kul här som jag hade i 9an. hihi, så roligt kommer man väl aldrig få i en större grupp?! hihi



Hur mår du? Jag mår bra. Förresten, jag äääälskar andra avenyn. Så mysigt att det är hamza som är pappa.:)

2009-01-14 @ 12:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0