Fredag, 09:40.
Jag gick upp klockan åtta, åt lite frukost och skulle sätta igång med pluggandet. Jag satte visserligen igång, tänkte en stund, kom fram till hur jag skulle vilja knyta ihop säcken. Men nej, nu känner jag inte alls för att plugga. Jag tar det sista på måndag efter föreläsningen. Då vet jag ju att den måste in och då måste jag ju göra det, vilket ju brukar innebära rätt mycket effektivitet. Jag har inte så värst mycket kvar, så nu ska jag ha helg! Ha. Vilken vändning. Jag kanske borde ha lite dåligt samvete, eller jo, jag skrev nog det därför att jag har det. Men jag hade aldrig lagt ner nu om jag inte kände att det var så lite kvar att jag lika gärna kan fixa det på måndag.

Helgen är faktiskt relativt oplanerad. Vi hade lite små funderingar på att ha en liten middag här hemma imorgon, men vi får prata vidare om det idag. Jag hoppas på att träffa Jenny och Nova, kanske en tur på stan eller något liknande :) Tja, jag har helt enkelt bestämt mig för att ta helgen som den kommer och är det något jag behöver så är det just det. Jag har förmågan att inte bara göra dagsscheman utan även timscheman över vad jag "måste" göra. Vissa dagar kan jag ha gjort scheman över vad och under vilken timme saker och ting ska ske från det att jag vaknar, tills jag går och lägger mig. Det är inte sunt och jag behöver lära mig att varva ner. Jag hade tänkt börja i helgen!

Idag fyller min kära vän Helena 23 år, ett stort grattis till dig!
Min gamle vän Heman fick tillsammans med sin Ida en liten Kasper i förrgår, grattis och lycka till!

Träffades på fest i lördags. Inte kunde vi väl tro att det skulle gå i en
sån rackarns fart. Helenafena tog bilden på kaggen och hans föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0