God kväll min vän!

Lång dag idag, nu ska jag snart hoppa i lådan.
Jag ägnade dagen på jouren, fick mycket gjort och hann även fika lite med T & G. Nu kommer jag inte dit förrän efter nyår, det känns lite konstigt med tanke på all tid jag lagt där de senaste två månaderna. Betydligt mer än vanligt!

Hann med lite snabbshopping på lunchen och traskade i eftermiddags hem till Jenny och Nova i motvind. Jag har haft en riktigt mysig eftermiddag/kväll där hemma med middag, bus och lite spel.

Det verkar inte vara något vettigt på tv:n nu. Känner mig inte särskilt intresserad av Simpsons-filmen, en dokumentär om hur man som jägare hittar björn eller ett dejtingprogram där 2 systrar ska hitta en och samma partner (om jag förstått det hela rätt).

Istället säger jag natti, natti & sov gott!





Kommentarer
Postat av: helena

tiden går fort när man har roligt :) Vi var där mellan 5-13/12. Ja visst, jag är ledig lite i jul med. Hur länge är du hemma?

2009-12-17 @ 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0